Thursday, October 20, 2011

PESAN MAMA...


Salam kesibukan... lama tak buat post...Sibuk kononnya... Dulu2 larat la berjaga sampai larut malam.. sekarang tak boleh... alasannya sebab kak long Insyirah... kalau dia tak tido, dia akan sama2 sibuk..selagi tak tutup lampu,tak tutup segala bunyi terutama TV, maka dia pun tak tidola jawabnya... Dalam proses nak tidokan dia, maknya yang tertido dulu..tersengguk2... lagipun sekarang mengalami keletihan yang teramat... dah penat nk bawak keta...(nk driver)... penat nak masak...(nk tukg masak)...nak duduk rehat je... Harap sgt2 Cik Nor dpt lagi sambung jaga Insyirah..paling2 tidak sampai tahun depan... kalau Cik Nor tak mau sambung camnerla hidup den... (fikir positif "ada hikmah di sebalik semua ni...)..

Budak kecik ni pun dah 8 bulan...dah besau dah...selalu pesan kat dia " jgn buas2, jgn nakal2, jgn manja2, jgn nangis2 sgt, tido awal2, sayang mana, sayang walid, sayang umi, sayang abah, sayang nenek, sayang tok ayah, sayang cik cah, sayang cik su, sayang semua orang. Cepat2 leh jalan, nti tolong mama kat dapur dan lipat kain.. Syirah sengeh je bila kata gitu...harap2 dia faham dan dia tanam azam nak laksanakan pesan mamanya... (Bayangkan syirah umur dua tahun dah pandai masak n lipat kain dan pandai buat susu utk dia dan adik2nya...like..like...)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin