Sunday, January 13, 2013

Permulaan 2013...

Assalamualaikum...hepi, sedih, lapang,serabut, boring, sibok...semua tu dialami oleh semua orang ikut pada keadaan harinya... lumrah kehidupan..apa yg kita leh buat SABAR n SYUKUR... alhamdulillah...hidup lagi kan???

x rasa apapun naik tahun 2013...azam tahun baru pun x dan nak fikir coz keje tahun 2012 ada lagi n sentiasa bersambung2...maknanya azam pun banyak yg bersambung.. cuma ayat biasa lah kan " Jadi lebih baik dari tahun lepas"..cuma pengertian tu atas empunya diri...kan?

Kakak pun dah nak masuk 2 tahun pada 19/2 ni...adik pun dah nak masuk 8 bulan 19/1 ni.. bila tengok darwisya yang dah pandai panjat meja jepun, terasa macam cepatnya masa berlalu..kakak pun dah boleh n faham bila bercakap ngan dia..lagi terasa cepatnya!! Tahun ni usia pun dah masuk angka 3..huhuhu....30 tahun dah hidup..Syukur Ya Allah atas nikmat kehidupan... Jadikan aku insan yang beriman dan bertuah di dunia dan akhirat..amin...

Namun aku rindu atas kehilangan... Arwah mek, puan astalavista, kawan2 @JPA, PUO, kawan2 sebelajar, n segala kenangan terindah suatu ketika dahulu...




LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin