Tuesday, April 30, 2013

Budak2..


 Di kala ini, dua -dua anak dara sedang membesar.. yg kakak dah hampir 2 tahun 3 bulan.. adik pulak tengah bulan 5 ni cukup setahun...

Memang nampak beza masa kakak nk umur setahun n adik sekarang ni.. nampak sangat adik ni manja2 n memang x bersedia nak dapat adik lagi..hihi... kakak dulu memang dah  nampak berdikari, dah boleh cakap n ajuk cakap..adik ni, membebel bukan main banyak tp x jelas n x boleh ajuk cakap lagi..huhu...

Mamanya pulak baru timbul kesedaran hujung minggu nk bawak anak2 g jalan2..sebelum ni, hujung minggu nk duk rumah je.. alasannya, nak rehat n dah boring 5 hari bawak keta... kesian anak2...

Keje kat LI pun bermusim..time sibuk, memang x dan tangan, tapi time x da keje memang tak de langsung.. apa nak jadilah...



so, layan tengok2 gmbarlah buat pengubat rindu pada mereka yg sudi...esp pn astalavista...

 


KENANGAN SEMUSIM SEABAD TERASA...

Assalamualaikum n salam Selasa...
Hari ni, 30 April 2013...petang ni abah datang ambik..yes! yes!
Suka sangat...

ujung minggu baru ni mengemas almari buku la kununnya..nak buang apa yang rasa2 memang dah x guna n x berguna lagi utk era sekarang... banyaknya ialah yg berkaitan ngan JPA PUO.. sayang pulak nak buang...KENANGAN WEH!..

Bayangkan sejak pindah awal bulan 12 2011 dulu, nilah kali pertama kemas balik almari buku... x tau nak kata MALAS ke SIBUK... campur dua-dua jd ok gak.. coz time x sibuk, nak kemas "dtg hasutan MALAS"..









nilah item2 yg dijumpai.. sayang nk buang..ada yang disimpan balik, ada yg dibuang ngan berat hati...huhu..
 
 






















LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin