Friday, January 8, 2010

RESAHNYA HATI AKU...

Aku nak pegi..tapi aku tak pasti..
macam2 rasa ada..
Ya Allah, tunjukkan jalan hidayah Mu,
Bimbinglah aku dalam membuat keputusan,
Aku tak tau nak pilih,
Takut nak buat keputusan,
Takut terbuat keputusan yang salah,
Tapi aku yakin setiap keputusan ku diiringi dengan doa,
Yakin itulah Qada' dan Qadar Ilahi..
Sama ada suka atau duka, gembira atau sedih, manis atau perit
Segalanya ada hikmah disebaliknya..


Zatul: amat berharap sokongan dari insan yang memahami...

3 comments:

  1. Jay, tak taulah..nak pindah g sabah ke tak.. takut menyesal..sebab bukan senang nak balik semenanjung nnti..

    ReplyDelete
  2. mmg la..ikhtiar dulu.. sy aritu pun hampir putus asa dh...mm susah la duk jauh..

    ReplyDelete


RockYou FXText

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin