Friday, January 14, 2011

SEMOGA SELAMAT...



Petanda yang macam mana la yg akan dialami... menunggu petanda tu mengundang kerungsingan dihati...

Orang kata kalau rasa sakit perut yang luar biasa tu, cepat2 ke hospital..luar biasa cammana??? diorg kata lagi luarbiasa yg tak boleh nk digambarkan..ada kata macam sakit perut memulas2..hisk x terbayang aku...

Apapun, yang amat diminta supaya dipermudahkan proses kelahirannya,selamat segalanya, aku sempat balik kg, n suami ada di sisi... Jd, kepada yang terbaca ni, saya memohon doa dari kalian semua... Terima kasih....

4 comments:

  1. zatu dah nak bersalin ke?
    due bila?

    ReplyDelete
  2. ikutkan tarikh due tu akhir bulan 2.. tapi perut saya dah ke bawah sgt..semua pakat kata mcm dah x lama..yg risaunya kalau x sempat balik kg je la..kalau dah duk kg takpo doh..duk sini duk sore, malm2 je g tumpg umah kawan..

    ReplyDelete
  3. oooh..kena beringat jgk..ada org yg jenis ringan,mudah bersalin.klu ikut,dh bape minggu? saya dua2 ank lahir msuk 38mggu.saya xpkai trikh due pun.klu ikut due aritu 14/1

    ReplyDelete
  4. sekarg baru nk masuk 34 minggu..memg masa 38 minggu tu dah plan cuti n balik kg.. raya cina ni balik lah..adik saya pun bersalin masa masuk 38 minggu..

    ReplyDelete


RockYou FXText

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin