Monday, September 28, 2009

TEMPAHAN KHAS...

Mug For 1st Anniversary...


Mug ni aku tempah khas utk ulangtahun Pertama perkahwinan.. asalnya nak bagi kat si dia, tapi disebabkan beg dah penuh, aku simpan jelah..

Kepada si dia, aku bagi hadiah spesel yang si dia tak tau pun aku sumbat dalam begnya yg besar.. mungkin bila sampai kg Lanas baru si dia terperasan n musti terharu..(mungkin laa...)

Sebelum tu, aku hadiah juga kat si dia buku karangan PahrolMohd Joui bertajuk, Nota Hati Seorang Lelaki..terharu tengok si dia asyik duk baca...(mgkin ambik hati aku kot)

buku ni ada banyak kisah. kisah yang ditulis dari perspektif seorang anak, suami, bapa dan da'i (pendakwah). walaupun dia tulis dari perspektif lelaki, isi kandungannya related gak dengan aku sebagai seorang wanita. sedikit sebanyak leh memahami si dia...tapi aku tak baca habis lagi..

Antara kata-kata kat cover buku yang menarik perhatian aku berbunyi ;


hati seorang lelaki
kekadang perlu sekeras waja
ada masanya mesti selembut sutera
lelaki..
jika jiwamu tulus kerana ALLAH
pasti lurus perananmu sebagai lelaki..

ReLaXmiNdA: hadiah aku kena postpone daa.. takpe,janji diingati...

5 comments:

  1. cantik mug tu..wat kat mana???

    ReplyDelete
  2. adik saya buatkan..dia nak buka gerai Konvo kat UIA nanti

    ReplyDelete
  3. wah..so sweet..lomantik jugak zatul nie..hukhuk..buku tue best eh??dok intai2 gak..kat bookstore..mint gaya bhasa pahrol mat juoi nie..hepi anniversary =)

    ReplyDelete
  4. comey mug tuh..nk order bleh??he

    ReplyDelete
  5. AFH : baru nak belajar beromantik la..TQ..
    ejay: biasa je lah mug tu..tapi sebab utk something spesel,tu yg jd berharga n tak layak utk utk dijual atau bg kat org lain..he..he..

    ReplyDelete


RockYou FXText

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin