Tuesday, October 20, 2009

Apabila Kerja Bertimbun..

Di kala duk meng'create' gambar-gambar ni,
Aku sedar dan aku tau...
Aku tau banyak lagi keje tak disiapkan..
Aku tau FRP pun tak semak betui2 lagi..
Aku tau Fail2 tak settle lagi..
Tapi...
Aku tak tau nak buat yang mana satu..
Kerna apa???
kerna...
Aku tau aku bukan calon yang akan diaudit..(jgn tukar plan sudah)
Aku tau itu just fail peribadi aku...
Aku tau semua tu keje aku sendiri..(tak libatkan org lain..)
Now, keje dah ada..so..salam permisi...

2 comments:

  1. seronoknya dh tau sapa yg akan kena odit

    ReplyDelete
  2. bukan apa da, kat sini, ada insan yg suka melarikan diri time audit, jdik sape yg dah kena sem lepas,takperlulah..diorg bagi nama-nama yg tak kena lagi..kalau tak sampai bila la dia tu tak kena..MC la, Emerg.la..jadi sape yg menghilangkan diri dikenakan tindakan la pasni..tapi kena ready jugakla kalau2 si auditor tu terlebih rajin nak semak semua sekali..

    ReplyDelete


RockYou FXText

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin