Thursday, October 1, 2009

CIKGU oH GURU!

Guru bukan ibarat lilin, beri kebaikan pada orang lain tetapi diri sendiri merana. TETAPI guru ibarat matahari, beri kebaikan pada orang lain, diri sendiri makin ceria..

Masa shopping ngn asben lepas raya baru-baru ni, terjumpa satu buku yg aku kira best sgt utk dibaca.. tajuk dia "UNTUK CIKGU TERBAIK DI ATAS MUKA BUMI TUHAN..".isi kandungan dia melucukan n mencuitkan hati.. membuatkan aku teringat kat cikgu-cikgu zaman-zaman belajar dulu sejk dari tadika, sek.rendah, menengah, tempat tuisyen juga kat pensyarah-pensyarah UM..so ada plan ngan cik pFA nak hadiahkan buku ni kat depa2..

Sebenarnya buku ni dah lama terbit, APRIL baru2 ni lagi..sempena Teacher's Day..tapi kenapa PTS tak bagitau aku ekk...



ReLaXMinDa: aku pun cikgu jugak..

4 comments:

  1. best eh??nanti zatul share2 lagi ler buku2 yang best..next week gaji nak pi shopping buku lagi..hehe

    ReplyDelete
  2. best sangt2 ainul...cubala cari..kalau tak jumpa bgtau..nanti saya leh tolong carikan kat sini..

    ReplyDelete
  3. ok2...zatul slalu gi mph ka??kat sini popular ja banyak..MPH kat penang n SP ja ada...kalu takdok kat sini..tulun poskan yer..haha

    ReplyDelete
  4. hari tu cari kat Shamensi..ala2 jafar rawas la kedai dia..

    ReplyDelete


RockYou FXText

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin