Saturday, October 24, 2009

Lain Yang di plan, Lain yang di beli..

Gara-gara nak p GIANT sebab nak beli Flip-Flap kat 'ah' tapi aku telah tersasar beli sesuatu yang berganda dari Flip-Flap..Flip-Flapnyer tak ada, yang adanyer benda-benda ini....:


Frame gambar yg entahkenapa aku leh berkenan..

Tikar yg dah lama aku nak beli..(tunggu someone balik baru aku nak buka)

Lepas bayar semua tu, kitorg terus keluar giant tanpa singgah mana-mana kedai lagi sebab takut ada lagi yg tergoda..

Sasaran kedua.... JJ...

Kat sini memang niat nak beli buku..berkebetulan kak rus nak beli buku latihan utk student kecil dia..asal plan, aku nak cari buku Hidup Bukan rahsia..tapi tak ada dah...Last2 aku jumpa buku yang rasa2 best kot..

Buku latihan tu utk aisyah la..aku punya yang kecil tu..



ReLaXmiNda: Melihat kawan2 yang p interview Master baru2 ni, kini ku sedar peri pentingnya B.A n B.I...

2 comments:

  1. zatu, kita dah baca dah "eh!wat yu talking?"hehe thn lepas beli kt KLIA

    ReplyDelete
  2. zatu,nak tnya la..nape n3 baru sy xmuncul kt blog awk ye..duk kek coklat kukus je

    ReplyDelete


RockYou FXText

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin