Wednesday, July 15, 2009

ADUI ! KERETAKU TERCALAR...


Gara-gara malas nak pusing kereta, aku membuat cubaan berani untk masukkan jugak kereta ke dalam pagar dengan cara lain dari biasa... terlampau tengok pagar dengan sisi kereta, aku lupa yang penyangkut pagar kat luar tu.. Kereta ni pun satu, kalau belakang nak kena apa2 pandai pulak dia bunyi. ni kena tepi dia diam je.. tup2 bila turun, aku tengok tiang tu dah pun bengkok, tepi pintu belakang kereta dah tergores (ala-ala gores dan menang).. so, aku ambik je cecair pengilat cermin, sapukan pada tempat tu sambil berkata "kesian kereta". aku sapu dengan lemah lembut yang memang dah sebati dengan diriku ini.AKHIRNYA, kesan calar tu tak nampak lagi. tapi kalau tilik betul2 memang nampak ar..
Lepas ni, aku insaf la..tak mo buat lagi.. SAYANG BAHSONA.. kata adikku bernama SI TA'AH..

2 comments:

  1. ok lar tue calar sikit2 ka..baru bawa kereta namanya..tinggal parut kenangan

    ReplyDelete
  2. masalah nyer kenangan pahit sepahit hempedu..

    ReplyDelete


RockYou FXText

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin