Monday, July 27, 2009

TerSasaR Hasil TangKapan

Adui.. lain yang dicari, lain yang ditangkap..

Konon-konon nak teman je kak rus g JJ tapi tak sangka aku yang berjaya buat tangkapan..

Itulah padahnya bila duit banyak di tangan.. Mujur jugak masa kat Kedai Buku MPH tu aku cepat sedar diri kalau tak abis la..

Nak share sikit ngan kawan2 yang suka baca buku motivasi sama ada yang baru nak mencebur diri tu, ada satu buku yang bagus untuk dibaca jugak, tajuk nya Life is an open Secret.. dia ada 3 siri.. dan ada 2 versi Bahasa Melayu n English.. baca dalam kedua2 versi pun best..
Satu lagi buku yang paling saya sayang ialah Biografi Muhammad.. yang memang tangkap nangis.. Orang kata, kalau nak bagi hadiah kat orang kita bagi benda yang kita sayang.. tapi aku tak sanggup nak bagi, kecuali beli lain..heheh..
Buku tajuk I LOVE U TOO pun best.. haji Bad dalam anis yang tulis..
Pastu kalau nak dapat mutiara ilmu/kata2 hikmah, boleh baca dari buku Telaga Budi dari Tok Guru Nik Aziz..
pastu buku "dare to fail @ Berani gagal" tu elok di baca. Kepada puan ainul, ada duit nanti, beli lah buku tu.. Tapi kena baca sampai abis la.. saya pun tak abis2 lagi baca.. dah 2 tahun..
nanti kita share2 lagi buku2 motivasi yang patut untuk dimiliki...

3 comments:

  1. thanks puan zatul..rasa post nie memang khas untuk diriku ini..syuran ya

    ReplyDelete
  2. tulisan zabrina memang best,

    ReplyDelete
  3. aiwah, abe danz smpai cni diteroka.moh blk umh...

    ReplyDelete


RockYou FXText

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin