Wednesday, July 29, 2009

Hari Kedua



Bahan2 yang dibekalkan..

Penceramah kursus ni ialah Pensyarah Uitm Shah Alam..nama dia Pn. Rosnani.. dia amat berpengalaman terutama bidang kewangan n aset.. kalau kak ros leh kawan ngan dia best ar..


Dia seorang yang lucu n suka bercerita.. disebabkan aku duk depan mata dia, asyik2 aku je yang jadi contoh.. nk lari duk belakang kesian pulak kat kak noni.. dalam kelucuan itu aku ada jugaklah tertidur..he..he..tu yang segan duk depan.. tapi rasanya puan tak tau kot aku tidur.. sekejap je.. tak dang mimpi pun..
Nama Keramat...



Gula-gula Peneman

Gula-gula ni tak sedap.. kenapa tak sedap, sebab aku tak suka Barli.. so ia sekadar teman aku jelah..

Petang tu kitorang buat rombongan Cik Kiah ke Bandar Klang.. g Mydin n sekitar tu je.. tapi at least kalau orang tanya " Anda pernah ke bandar Klang?" Boleh la jawab " YES".. so mase duk tunggu bas yang berharga tambang 80 sen datang sempat la snap gambar Hotel Crystal Crown ni..

Ni la hotelnyer

No comments:

Post a Comment


RockYou FXText

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin