Monday, July 13, 2009

KURSUS IN-HOUSE

Pagi-pagi lagi dah kena g kursus..kursusnya bernama Pendedahan kepada Harta Intelek.. Penceramahnya dari JKM.. baru aku faham dengan lebih detail lagi perkaitan harta intelek n fungsi MyIPO.. dulu, masa buat esei tu, main layan je... sampai kak yah yang jd penyemak pun tak berapa nak faham.. tapi at least dapat gak la hadiah.. so kepada kengkawan, korang buat la esei, pandai tak pandai lain cerita.. ada rezeki menang.. tak menang usaha lagi.. mana tau kot-kot pertandingan tu kita sorang je yang masuk.konfem menang.. macam pertandingan Pengguna tu, minta2 la just 2 orang je yang join.. tak dapat no 1,no.2..tak gitu miss astalavista???



Rasanya cikgu Izamani (cikgu BM masa kat SRK Kamil2) dulu pun bangga ngan aku..(Ayat orang perasan sikit-sikit) CIKGU, SAYA DAH PANDAI BUAT KARANGAN!!!! sepanjang aku duk buat esei tu, aku tringat sangat kat cikgu Izamani ni. Dia garang tapi baik dan rajin. Tulisan dia cantik sangat n kemas. Kapur tulis tu sekejap habis bcoz cikgu tulis tekan-tekan bagi memastikan tulisannya jelas n mudah dibaca oleh anak didiknya.. sekarang ni aku tak tau cikgu kat mana... nanti aku minta mr google carikan...

No comments:

Post a Comment


RockYou FXText

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin