Wednesday, July 8, 2009

Nurse Terjun...

Malam tadi terjadi satu kisah yang menyayat hati bila kawanku Miss Astalavista jatuh sakit...
Yang terharunya.. dia sms aku minta tolong p umah dia.. akupun dengan berdebar2 terus menuju ke rumahnya sampaikan tertinggal kunci umah kat pintu pagar.. Mujurlah teringat lepas tu... sesampai je, kulihat dia tengah menggeletar berselimut Hijau.... so, ku gunakan kepandaianku memicit-micitnya..n bawk dia g klinik Taqwa..
dipendek cerita, malam tadi aku tido kat umah dia sebelah dia, dengan harapan, penyakit tu dapat pindah sikit kat aku, so aku ada alasan nak pujuk cik abang aku balik...he..he..(jangan marah ek kalau terbaca...sape suruh highlight!) tapi apapun, alhamdulillah, tak berjangkit lagi.. he..he..n nauzubillah....tak baik minta penyakit. dengar nasihat tu...mesti korang terharu-biru bila korang baca ni kan..kan..

No comments:

Post a Comment


RockYou FXText

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin