Tuesday, August 25, 2009

Hari Ke-4...

Alhamdulillah berpeluang lagi bersama Ramadan 1430H untuk hari ke 4... dan masih sihat utk menunaikan ibadah ke-3 ni... pagi tadi menu sahur just Pizza, agar-agar, kurma n air koko je.. kenapa? sebab semalam p masak kat bazar so, so tak terbeli lauk goreng siap tuk sahur.. tapi alhamdulillah..

Hari ni macam-macam plan nak buat waktu pagi, tiba-tiba kena jadi s/U terjun utk program 1 Malaysia.. dari tak tahu langsung baru aku tau rupenye PUO ada plan utk konsep 1 Malaysia.. nak bawak budak PUO ke Pulau Pangkor.. nak bagi kat budak menghayati semangat 1 Malaysia kat sana.. kalau aku kekal jadi s/u ni, nampak gayanya macam wajib ikut je...so, segala plan terbengkalai sekejap..postpon ke petang..InsyaAllah..

Pantai Pasir Bogak, destinasi dirancang...



Petang ni, kalau tak ada aral, ada somebody nak jadi chef kat dapur aku.. tak taula dia nak buat apa.semalam nampak dia beli sotong.. elok la tu.. aku masak udang yang separuh galah, dia masak sotong entahapakebendatah.. so, malam ni ala-ala seafood la lauknya.. Kak rus masak sedap-sedap tau! nanti leh buka satu gerai kat Bazar Rapat Setia...nanti saya tolong buat promosi...kekeh....



ZaTul: tak sabar-sabar tunggu hari ke-25 ni...


ReLaXMinDa : SELAMAT BERPUASA, REBUTLAH SEGALA PELUANG YANG ADA...

No comments:

Post a Comment


RockYou FXText

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin