Friday, August 14, 2009

LAYANzzzzz....

Terima kasih tak terhingga kepada sorang sahabatku yang sudi melayan n meneman ku tengok cerita KING KONG...

Bukan nak tengok sangat cerita tu, tapi dah tak ada cerita best so layanzzzzz....kalau tak aku pun zzzzzzzzzzzzz.... mula tu dia dah bagi hint kata-katanya seperti berikut " kalau saya tengok cerita ni, baikla saya tido.." aku buat2 tak faham jelah.. sebenarnya dia nak tengok cerita lain kot ataupun dia memang nak tido..sebab dia kureng sihat..duk pening-pening,muntah-muntah.. bila aku tanya dah berapa bulan? dia jawab dah 26 tahun...

Tapi yang peliknya,dalam tak mau tengok tu, sempatla dia buat komen 2-3 kerat kat si King Kong n da geng tu...

ni,rasanya kalau dia dah tau aku tulis pasai dia, mgkin dia rasa nak cekik2 aku.. tapi aku tak TAKUT pun.. tapi alang2 hang dah baca sampei sini, teman nak mintak memaaf bebanyak ler... tak kena bayar royaltikan....


Insan Kerdil : semoga miss PFA cepat sembuh...

No comments:

Post a Comment


RockYou FXText

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin