Friday, August 28, 2009

TakSub SekeJap...

heheh...bila teringat balik..lucu pun ada...
Masa tu, memang dah taksub sangat buat bebenda tu... sampai berjangkit kat Miss Astalavista.. kesian dia...
Setiap kali p kedai, tak de benda lain aku cari.. benda tu je.. sampai kakak kedai tu pun dah kenai aku.. kalau jumpa dia tanya.. "dah buat berapa dah.."
Create macam-macam bentuk.. dari yang 1 tali sampai 2 tali.. dari satu warna jadi sampai 4 warna.. APA DIA......

yang ni, cubaan pertama..


Camner leh buat? Kisahnya berlaku apabila gelang mutiara yang my husband beli kat Faqihah pakai terputus.. so, aku pun beli la tali tasi utk baikinya.. so, dari situlah idea nak buat bebenda gini muncul...

Cubaan ke-2


Masa ke kedai tu utk beli batu krystal tiruan(heheh), kakak kedai tu ajar pulak buat cara lain..
so, balik tu, pulun la buat yang terbaru.. keinginan awalnya, nak buat ikut warna baju yang ada.. tapi, lama-lama keinginan tu dah semakin pudar ditelan kesibukan keje-keje kat ofis...

Gelang ni, aku hadiah kat ummi,adik-adik, kawan.. so ni jelah yang tinggal sekarang..

Sekarang aku tengok jelah lebihan tali, manik yang ada..dah tak lalu nak buat daaa....

No comments:

Post a Comment


RockYou FXText

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin